👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

نامه کودک یتیم به دوستش

Wednesday, 13 Aban 1394، 02:43 AM

موافقین ۳ مخالفین ۱ 94/08/13
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۸)

13 Aban 94 ، 03:57 پرواز سپید
واااااااااییییییییییییی...!:(((((
پاسخ:
:|
13 Aban 94 ، 06:58 nafas ※☺
هیییییییییییییییییی
پاسخ:
:-(
وای خدا این چیه؟؟؟؟عکسه و متنه قضیه ش چیه؟؟؟
خیلی بد بود:-(
پاسخ:
حقیقتی که خیلی وقتا میبینیم وخیلی راحت از کنارش میگذریم
13 Aban 94 ، 20:54 محمدامین فضلی
یاابالفض
بابا حال و هوامون عوض شد کلی
:(
پاسخ:
بعضی وقتا این حالو هوا عوض شدنا خوبه
13 Aban 94 ، 20:54 Fatima S.NAKHAEI
:(((((((((((((
پاسخ:
:'(
13 Aban 94 ، 23:34 از چی بگم
تو رو خدا تو رو خدا این جور پست نذارید قسم دادم اگ امکانش هست این پستو حذف کنین خیلی ناراحت میکنه خیلی هییییییییی
پاسخ:
اتفاقا این پستا برای کسایی در خواب غفلت اند یا وظیفشونو فراموش کردن خیلی خوبه
15 Aban 94 ، 02:22 سروش آسمانی
اتفاقا از این مطلبها بذارید تا از خواب غفلت بیدار بشیم.چنین آدمهایی توی شهر همه ما هستن.
اونوقت ما مدام دنبال مد در همه چیز حتی در گوشی موبایل هستم.
فأین نذهبون؟

پاسخ:
حتما
15 Aban 94 ، 16:46 فاطمه :)
:/
واقعیه؟!
پاسخ:
نمیدونم عزیزم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی