👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

الهم عجل الولیک الفرج

Thursday, 23 Mehr 1394، 08:33 PM

موافقین ۵ مخالفین ۰ 94/07/23
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۱۳)

23 Mehr 94 ، 21:12 شیـعــِـه مـولا عـلی
خیلی جمله سنگینی بود+
23 Mehr 94 ، 23:06 زهرا احمدآبادی
تامل برانگیزاست
24 Mehr 94 ، 00:35 از چی بگم
احسنت ما شور داریم اما شعورمان کم است
24 Mehr 94 ، 16:13 فاطمه صادقی
ممنون عزیزم..
شماهم لینک شدین:)
پاسخ:
خواهش
24 Mehr 94 ، 16:58 Fatima S.Nakhaei
اجی امسال من میترسم همه فقط مشکی پوشیدن اما همون رفتارو دارن تازه بد تر از قبل
پاسخ:
چی بگم
25 Mehr 94 ، 12:47 محمدامین فضلی
نغمة اذان،
بر مناره ها،
دستها همه بر زخم گوشواره ها

بوی آتش و دود،
صورتی کبود،
دختران خمود،
غرق در خسوف،
چهرة تمامی آن ماه پاره ها

آه و آه و آه،
در خسوف ماه،
آسمان سیاه،
اشک می چکد،
روی دوش ابر،
محو چشمکِ...
چشم نیمه باز و زخمیِ ستاره ها

سینه روی خاک،
زخم سینه چاک،
مادری هلاک،
می کند به دست...
گوشه چادرش...
اشک کودکش
روی گونه پاک
بین بستر خس و تیغ و قداره ها

خیمه در خیال
ماه در هلال
در همین خلال..
هار.. حرمله..
بانگ میزند..
ایها الامیر..
باب یا بنی..؟
...
...یک سفیدی و..
برق تیر پیر..
شیر پر صفیر..
پس..
کمی سکوت..
...
آه و جیغ و کِل..
مرد در میان و زنان در کناره ها
25 Mehr 94 ، 20:26 ستاره روشن
البته این جمله ایراد داره ....
پاسخ:
بله متوجه شدم
26 Mehr 94 ، 12:56 بهار 33340
عالی بود
پاسخ:
ممنون
27 Mehr 94 ، 19:17 سید .م
سلام
حتما سری بزنید...
پاسخ:
حتمااااااااااا
30 Mehr 94 ، 09:40 بق بقو
سلام عزیزم
میشه یه سری به این آدرس بزنید تشکر!

موفق باشید
پاسخ:
ممنون
01 Aban 94 ، 17:44 دُختَر گیسو کمَند
عنوان وبلاگتو دوست دارمـ 
:)
پاسخ:
مرســــــــــــــــــــــــــــی
01 Aban 94 ، 21:40 فاطمه صادقی
وای خیلی ممنون ک ب من سر میزنی:)
راستی تو این شبا برای منم دعا کن..
کلی محتاج دعام..
یاعلی
پاسخ:
حتما
04 Aban 94 ، 22:22 پرواز سپید
در مورد جمله اخر یه نقدی از آقای پناهیان شنیده بودم که الان دقیق یادم نیست ولی از حبیب بن مظاهر و مسلم بن عوسجه مثال زده بود و این که بیشترین یاران امام حسین علیه السلام ا ز خود مردم کوفه بودن... ولی به نظرم یه بازنگری داشته باشید!

پاسخ:
باشه حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی