👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

فقط میتوان سکوت کرد و...

Thursday, 23 Mehr 1394، 08:22 PM

  

موافقین ۴ مخالفین ۰ 94/07/23
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۳)

23 Mehr 94 ، 21:31 حمید رایانه

سلام خسته نباشید..

وبلاگ زدیم برا مسابقات پیامکی شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول..

************

بعضی از مردم بر این باورند که ایرانسل و همراه اول دزد شارژ هستن و ما از این شانس ها نداریم شارژ رایگان ببریم و خیلی حرفا، در صورتی که ما خودمون مسابقات رو فعال میکنیم و لغو نمیکنیم ، این مسابقات بابت ارسال هر پیامک تبلیغاتی مبلغی بین 120 تا 1000 رو از شارژ شما کم میکنه.

*********************

ما در وبلاگ آموزش نحوه دریافت شارژ رایگان و لغو برنامه بصورت تضمینی رو آموزش میدیم و همیشه آپدیت هستیم . منتظر حضور سبز و همیشگی شما هستیم . یا حق

www.irancell-mci.blog.ir
24 Mehr 94 ، 01:03 از چی بگم
 راست میگویی ح س ی ن

این است عشق به آقا
پاسخ:
........................
01 Aban 94 ، 12:19 خانومی مهربون
خیلی پر معنی بود
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی