👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

قرار توبه مون

Wednesday, 22 Mehr 1394، 02:55 PM


بچه امروز آخر ذیحجه و امشب اولین شب محرم اباعبدالله الحسین هست....


نمازش اینجوریه دوستان عزیز:
دورکعت نماز در هر رکعت یکمرتبه حمد ده مرتبه حمد ده مرتبه آیة الکرسی
و پس از نماز بگوید:


اللَّهُمَّ مَا عَمِلْتُ فِی هَذِهِ السَّنَةِ مِنْ عَمَلٍ نَهَیْتَنِی عَنْهُ وَ لَمْ تَرْضَهُ وَ نَسِیتُهُ وَ لَمْ تَنْسَهُ وَ دَعَوْتَنِی إِلَى التَّوْبَةِ بَعْدَ اجْتِرَائِی عَلَیْکَ اللَّهُمَّ فَإِنِّی أَسْتَغْفِرُکَ مِنْهُ فَاغْفِرْ لِی وَ مَا عَمِلْتُ مِنْ عَمَلٍ یُقَرِّبُنِی

إِلَیْکَ فَاقْبَلْهُ مِنِّی وَ لا تَقْطَعْ رَجَائِی مِنْکَ یَا کَرِیمُ


خدایا آنچه در این سال انجام دادم،از عملى که مرا از آن نهى کردى،و به آن راضى نبودم،و من آن را فراموش کردم،ولى تو فراموشش ننمودى،و پس از گستاخى‏ام بر تو،مرا به توبه دعوت کردى،خدایا من از تو آمرزش مى‏خواهم،پس مرا بیامرز،و آنچه‏ انجام دادم از عملى که به تو نزدیکم کند،از من قبول کن،و امیدم را از خودت قطع مکن اى کریم.
چون این را بگوید،شیطان‏ فراید مى‏زند:واى بر من،آنچه در این سال علیه او رنج بردم،همه را خراب کرد،و سالى که گذشت براى او گواى مى‏دهد،که‏ سالش را ختم به خیر نمود.



التماس دعای مخصوص(التماس دعا فرج)


موافقین ۳ مخالفین ۰ 94/07/22
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۲)

22 Mehr 94 ، 15:02 زهرا احمدآبادی
امیدوارم خدای مهربون  هممونو ببخشه و بیامرزه.....

التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج....
پاسخ:
الهی آمین
وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی