👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

دفاع مقدس

Sunday, 5 Mehr 1394، 03:13 PM

شهید مصطفی چمران

شهید کاوه

شهید سیدقاسم حسینی

+

شهدای گمنام...


* از همه عزیزانی که این پست رو می خونند، می خوام که تو وبلاگشون اسم ۳ شهیدی که باهاشون انس دارند رو برای زنده کردن نامشون، توی مطلبی با همین عنوان قرار بدن و از دوستانشون بخوان که همین کار رو انجام بدن... بسم الله...


شادی دل حضرت مادر صلوات...
موافقین ۲ مخالفین ۰ 94/07/05
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۵)

05 Mehr 94 ، 19:59 Fatima S.Nakhaei
چمران عشقمه وایییییییییییی^_^
پاسخ:
.....................
05 Mehr 94 ، 20:18 مهدی مهدوی
اللهم صل اله محمد وآل محمد
پاسخ:
.................
06 Mehr 94 ، 00:19 از چی بگم
دیگر حرفی ندارم این هست رسم ادامه دادن شهید منظورم خودمم علی چرا فقط اسمشون؟پس راهشون چی؟پس اونهمه خون چی ای تف به روت علی که لیاقت زندگیو نداری
پاسخ:
بله
06 Mehr 94 ، 19:21 سروش آسمان
انشالله فردا این مطلب رو کار میکنم.
دربارع حادثه منا به وبلاگ بنده هم سر بزنید و مطلب "حرم در دست حرامیان" را مطالعه بفرماییدasemane-kavir.blog,ir
پاسخ:
باشه بابا گفتم چشم
07 Mehr 94 ، 06:51 سید .م
ممنون که منتشر کردید...
پاسخ:
خواهش میکنم وظیفه بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی