👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

ذیحجه و...

Monday, 30 Shahrivar 1394، 06:03 PM

                                     

روز8 ذیحجه ، روز ترویه یعنی روزی که حاجیان برای حضور در صحرای عرفات آب فراهم میکنندودرآنروز از امام صادق نقل شده که روزه در روز ترویه ، کفاره 60 سال گناه است. (اقبال الاعمال ج2

ص 48) - شب عرفه همه دعاهای خیر مستجاب میشود و هرکس در آن شببه عبادت خدا بپردازدبه او پاداش 170 سال عبادت داده میشود و

این شب ،شب مناجات است و توبه هرکس را

که بخواهند خدا میپذیرد (اقبال الاعمال ج 2 ص 42-دعای شب عرفه (مفاتیح الجنان) -تسبیحات شب عرفه و زیارت امام حسین(ع) در شب

عرفه (مفاتیح الجنان و اقبال الاعمال ج 2  ص 58 ).


دوستان فردا روزه خیلی خوبه...و همه اعمالی که بالا گفته شد...


خداقسمت کرد خوندین التماس دعا


اَلهُمَ عَجِلِ وَلیِکَ الفَرَج

موافقین ۱ مخالفین ۰ 94/06/30
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۹)

30 Shahrivar 94 ، 18:04 نفس سادات ..
لاییییییییییییییییییک
پاسخ:
..........................
30 Shahrivar 94 ، 18:07 ایمان سلمانی

سلام لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید

این هم ادرس وبلاگم:

harfedinemoon.blog.ir

باتشکر

 

پاسخ:
چشم
30 Shahrivar 94 ، 18:21 زهرا احمدآبادی
ممنون از شما.......

التماس دعا......
پاسخ:
ممنون محتاجیم به دعا
30 Shahrivar 94 ، 23:26 از چی بگم
التماس دعا شدید
پاسخ:
همچنین
31 Shahrivar 94 ، 09:41 مهدی مهدوی
خدا قوت.
پاسخ:
ممنون
لایک
پاسخ:
..................................
31 Shahrivar 94 ، 14:41 محمد محمدیان
ان شالله شب عرفه با فضیلتی رو سپری کنید

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
ممنون همچنین
31 Shahrivar 94 ، 23:06 شیـعــِـه مـولا عـلی
سلام
++++
+ببخشید چند روز نبودم ، نظر نمیدادم "شرمنده"
02 Mehr 94 ، 11:55 yasna sadat
عیدت مباااااااااااارک
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی