👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

آقا......



جمعه ها را همه از بس که شمردم بی تو

بغض خود را وسط سینه فشردم بی تو


آقا تا کی انتظار...

دوستان ساعتای پایانی امروز دعای سمات صواب داره اگه توفیق داد خدا بهتون خوندین.....التماس دعا.


موافقین ۳ مخالفین ۰ 94/06/27
دختــــری از تبــار فاطمه

آقا نیومدی بازم....

نظرات  (۶)

27 Shahrivar 94 ، 19:04 نفس سادات ..
لاییییییییییک
پاسخ:
جواب لاااااااااااایییییییکککککککککککک
27 Shahrivar 94 ، 19:19 علی یاد
هر کی خوند
التماس دعا
پاسخ:
خودتونم خوندین ازطرف ما التماس دعا
27 Shahrivar 94 ، 19:27 fatemeh S.NAKHAEI
حتما میخونم
پاسخ:
التماس دعا
27 Shahrivar 94 ، 20:20 مهدی مهدوی
.
.
.
زیباست.
.
.
.
پاسخ:
ممنون
03 Mehr 94 ، 13:34 عاشق عشق
رسول اکرم(ص)فرمودند:هرکس دوست دارد خدارا در حال ایمان کامل و مسلمانی مورد رضایت او ملاقات کند,ولایت ومحبت امام عصر(عج)را بپذیرد.شادی روح همه گذشتگان ودایی تازه در گذشته اینجانب,سلامتی و تعجیل در فرج 5صلوات باوعجل فرجهم ودعای فرج..

..بروزم,,خوشحال میشم سربزنید..
03 Mehr 94 ، 13:35 عاشق عشق
لینک شدید...
پاسخ:
همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی