👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

این چه خداییه ساختیم؟؟؟

Thursday, 26 Shahrivar 1394، 12:03 PM

یکم تفکر



البته این کلیپ گذاشتم....




.
.
.
.

دریافت
حجم: 11.6 مگابایت

موافقین ۲ مخالفین ۰ 94/06/26
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۱۱)

26 Shahrivar 94 ، 12:03 زهرا احمدآبادی
عاااااااااااااااالی
پاسخ:
خواهش میکنم

دیدیش کامل؟
26 Shahrivar 94 ، 12:28 نفس سادات ..
عالیییییییییییییییییییی بود عالی
پاسخ:
ممنون عزیزم
26 Shahrivar 94 ، 12:29 نفس سادات ..
خدا جونم منو واسه همه اشتباه هام ببخش
پاسخ:
انشالله
26 Shahrivar 94 ، 12:38 مهدی مهدوی
انشاالله اجرت با خدا.
پاسخ:
ممنون
26 Shahrivar 94 ، 12:45 زهرا احمدآبادی
دیدم. حرفاشون خیلی قشنگ بود ولی من حرفاشونو کامل قبول ندارم

خدا خیلی بخشنده است خیلی مهربونه ولی عادل هم است عدالت خدا اجازه نمی 

ده....هممون بریم بهشت و بخشیده بشیم ولی درکل عالی بود.......
پاسخ:
بله درسته ولی حرفای قشنگی میزنه
26 Shahrivar 94 ، 13:27 از چی بگم
دیدنش مهم نبود حرفاش مهم بود که داغون کرد
پاسخ:
.........
26 Shahrivar 94 ، 13:41 علی یاد
مقدماتش غلطه با نتیجه ی درست !!!!!
پاسخ:
چی بگم؟
26 Shahrivar 94 ، 15:04 fatemeh S.NAKHAEI
:)
پاسخ:
............
26 Shahrivar 94 ، 21:28 علی یاد
مَن چی بگم  به همه ؟...
پاسخ:
چرا؟
27 Shahrivar 94 ، 10:50 مهســـــــــــــا ...
اپم
27 Shahrivar 94 ، 15:28 محمد محمدیان
عالی بود
فیض بردم

ممنونم
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی