👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

امام محمد باقر(ع)

Wednesday, 25 Shahrivar 1394، 10:47 AM


                                

                             

   



نام : محمد بن علی.


لقب : باقر ،امین ،شبیه(زیرا شباهت به پیامبر(ص) داشتند).


نام پدر و مادر : امام سجاد (ع) و فاطمه(دختر امام حسن مجتبی (ع)).


وقت و محل تولد : اول رجب یا سوم صفر سال 57هجری در مدینه.


وقت و محل شهادت : روز دوشنبه7ذیحجه سال114هـ.ق در سن 57سالگی به دستور هشام بن عبدالملک(دهمین خلیفه بنی امیه)مسموم شده و درمدینه به شهادت رسید.


مرقد شریف : مدینه در قبرستان بقیع.


دوران زندگی: در سه بخش : 1-سه سال و شش ماه و ده روز با جدش  امام حسین(ع)

2- سی چهار سال و پانزده روز با پدرش امام سجاد (ع)

3-نوزده سال و ده ماه و 12 روز مدت امامت.در این دوره که فرصتهایی برای نهضت  فکری به دست آمده بود،امام باقر(ع) کمال استفاده را در جهت تربیت شاگرد و استحکام و گسترش

تشیع و انقلاب فرهنگی نمود.



                                                               



موافقین ۲ مخالفین ۰ 94/06/25
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۷)

سلام
زیبا و مفید بود
پاسخ:
خواهش میکنم
25 Shahrivar 94 ، 11:22 محمد مهدی سلیمی
بسیار جالب بود ؛
اگه خواستید به وبلاگ almassorkh.blog.ir یه سر بزن ویا در صورت 
دانستن مطالب علمی به وبلاگ sinjim7.blog.irبیا.
پاسخ:
باشه چشم
25 Shahrivar 94 ، 12:21 زهرا احمدآبادی
عااااااااااالی
پاسخ:
خواهش میکنم
25 Shahrivar 94 ، 12:52 مهدی مهدوی
سلام

انشاالله موفق باشید.
پاسخ:
ممنون

همچنین
25 Shahrivar 94 ، 12:54 fatemeh S.NAKHAEI
ممنون گلم عالی
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
25 Shahrivar 94 ، 12:56 نفس سادات ..
لایییییییییییک
پاسخ:
جواب لااااااااااایک
25 Shahrivar 94 ، 15:44 علی یاد
ههییی
وقتی اسم بقیع میاد دل آدم سنگینی میکنه 
می خواد یه چیزی بگه اما تونقدر سنگینه که دیگه نای بالا اومدن نداره
چی بگم ...
پاسخ:
واقعا


کاش همه چیزمون رو خدایی کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی