👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

امام حسین(ع)

Sunday, 22 Shahrivar 1394، 09:47 AM



نام : حسین.

لقب : سیدالشهداء.

کنیه : اباعبدلله.

نام پدر و مادر : علی (ع) و فاطمه (س).

وقت و محل تولد : سوم شعبان سال 4هجرت در مدینه.

وقت و محل شهادت : روز عاشورا سال 61 هجری قمری در کربلا و در سن 57 سالگی.

مرقد شریف : کربلاء،واقع در کشور عراق.

دوران زندگی : در چهار بخش :1- عصرپیامبر(ص)(حدود شش ونیم سال).2- ملازمت با پدر (حدود 50 سال).3-ملازمت با برادرش امام حسن(ع) (حدود 10 سال).4-مدت امامت (10سال).


موافقین ۰ مخالفین ۰ 94/06/22
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۳)

22 Shahrivar 94 ، 09:47 نفس سادات ......
عالییییییییییییییییییی
پاسخ:
ممنـــــــــــــــــــون
22 Shahrivar 94 ، 10:17 زهرا احمدآبادی
خیلی عالیه......

التماس دعا......
پاسخ:
محتاجیم به دعــــــــــــــا
22 Shahrivar 94 ، 10:55 علی یاد
ای کاش در کنار این نکته نویسی ها در داخل پرانتز مثلا برای امام حسین بنویسید که اسم حسین از کجا و این که مشتق شده از چه لقبی از خدا هست و ماجرایش را بگویید یا از این جور فضیلت ها

فک کنم 25 شهریور دیگه میشه فیکس 40 روز تا محرم ...

مرسی
پاسخ:
اینجور اطلاعاتی متاسفانه ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی