👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

دنیا

Monday, 16 Shahrivar 1394، 03:00 PM


کودکم کودک بمان.دنیا بزرگت میکند

بره باشی یا نباشی دنیا گرگت میکند

کودکم کودک بمان دنیا رنگت میکند

بهترین نقاش باشی باز رنگت میکند

کودکم کودک بمان دنیادلت را میزند

سخت بیرحم است میدانم که سنگت میکند

مکن فکر آرایش و رنگ را ... بکن فکر آن منزل تنگ را








موافقین ۲ مخالفین ۰ 94/06/16
دختــــری از تبــار فاطمه

کودکم

نظرات  (۹)

16 Shahrivar 94 ، 15:04 fatemeh S.NAKHAEI
عالییییییییییییییییییییییییی بود
خواهش میکنم
پاسخ:
خواهش عزیزم
16 Shahrivar 94 ، 15:13 نفس سادات ......
عالیییییییییییییی
پاسخ:
خواهشششششششششششش
16 Shahrivar 94 ، 15:27 مهدی مهدوی
چه عکسای با مزه ای.
پاسخ:
ممنون
17 Shahrivar 94 ، 08:25 ســــارا تــــک
افرین
پاسخ:
مرسی
17 Shahrivar 94 ، 10:02 نفس سادات ......
نه اجی جونم اینا فایل اماده هستن ماله پسر خالم بودن ازش گرفتم تو فایلی شبیه به ورد هستن کپی کاری میکنم خخخ
پاسخ:
ممنون عزیزم
چه با مزه بودن ویییی
پاسخ:
ممنون
17 Shahrivar 94 ، 20:31 parisa shojaei
لایککککککککککککککککککککککککک
پاسخ:
ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
19 Shahrivar 94 ، 12:55 دختری از تبار تسنیم ...
سلام و وقت بخیر
ممنون از تذکر به جاتون...
موفق باشید...
پاسخ:
ممنون عزیزم 
20 Shahrivar 94 ، 02:16 علی یاد
من ازین خیلی خوشم اومده
هر موقع میام سایت شما اول به این یه نگا میندازم  بعد میرم سراغ بقیه مطالب
پاسخ:
خواهش میکنم قابلی نداشتــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی