👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

چی بگم والا

Sunday, 15 Shahrivar 1394، 12:07 PM




چادر نمیپوشین!!!!باشه هرجور دوست دارین...باشه که بد حجابی سیاستی هست که غرب به جون آدم های سست جامعه انداخته...




امــــــــــا تــــــو رو خــــــــــدا حرمت چادر رو نندازین و نگه دارین..واسه چادریا احترام نمیذارین جـــــداستــــ



اما مادرمون فاطمه زهرا رو ناراحت نکنین


حرمت چادر خاکی رو نگه دارین



من ممنونم ازتون


موافقین ۲ مخالفین ۰ 94/06/15
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۸)

15 Shahrivar 94 ، 12:09 fatemeh S.NAKHAEI
بسیار زیبا
چادر حجاب برتره
پاسخ:
بله ممنون که سرزدی
15 Shahrivar 94 ، 12:16 نفس سادات ......
چادر بهترین حجابه من خودمم محجبه ام.
پاسخ:
اره درسته اگه ههمه رعایت کنن خیلی خوب میشه

منم محجبم
15 Shahrivar 94 ، 12:43 خانومی مهربون

سلام

لینک میشوید

منم چادر میپوشم

پاسخ:
ممنون که سرزدی
15 Shahrivar 94 ، 12:48 مهدی مهدوی
واقعا آدم خجالت می کشه وقتی این عکس رو میبینه.
پاسخ:
بله درسته کاش همه خجالت بکشن
15 Shahrivar 94 ، 14:38 زهرا احمدآبادی
تامل برانگیزاست.........
پاسخ:
بله مرسی سرزدی
لایک
پاسخ:
لایییییکککککککککککککککک
16 Shahrivar 94 ، 10:36 ســــارا تــــک

یه نفر میشناختم که خودش بهم گفت من چادر میپوشم تا گناهامو زیرش قایم کنم

و من اونروز ازش متنفر شدم

پاسخ:
واقعا این بده منم امثال اینجور ادمای بدسیرت رو زیاد دیدم
16 Shahrivar 94 ، 12:21 علی یاد
من دیگه حرفی ندارم ؛ میسپرم به خود آقا امام زمان
پاسخ:
بله اما امر به معروف واجبه نباید آدم فراموش کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی