👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

هر ماه یک زنگ تفریح



فقط ی ♥شهریوری♥میتونه: مغــــرور باشه.....

اما کسیو تحقیرنکنه; شوخ و شیرین زبون باشه...
. اما اهل لودگی نباشه; غمگین وتنها باشه ....
اما کسی متوجه تنهاییش نشه; تواوج غم وغصه باشه ....
اما بازم ب دیگران روحیه بده; تو سختترین مسیرا گام بذاره ...
اما امیدش ب کسی جز خدا و اراده ی خودش نباشه
و فقط و فقط ی ♥شهریوری♥ میتونه
... !!!
شهریوری ها
شهریوری ها متفاوتند چون دوست صمیمی زیادی ندارند
ولی با همون تعداد کم واقعا دوستند؛
چون نمیتونن احساساتشونو راحت بگن
؛ چون مهم نیست اون بدونه یا نه مهم اینه که دوسش دارن
خدایی همــــــــه شهریوری ها مثل رود خروشان هستند
نه تنها صاف و زلال هست...
سخت ترین سنگ ها هم قادر به ایستادگی در مقابلشـــون نیست ...
نا امیدی و دل تنگــــی شهریوری رو از پا نمی اندازه
شاید یه مدت کوتاه غمگیــــن بشن
اما بازهم شادی ذاتی شهریوری ها بر همه چی غلبه می کنه
♥ ما شهریوری هستیـــم ...
بعضی وقتا مجبوریم تو فضای بغض بخندیم.
دلمون می گیره ولی دلگیر نمیشیم .
شاکی می شیم ولی شکایت نمی کنیم .
گریه می کنیم اما نمی ذاریم اشکامون پیدا بشن...
خیلی چیزارو می بینیم ولی ندیدش می گیریم
خیلی حرفارو می شنویم ولی نشنیده می گیریم !










موافقین ۱ مخالفین ۰ 94/06/13
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۳)

13 Shahrivar 94 ، 15:08 مهدی مهدوی
جالب بود.
14 Shahrivar 94 ، 03:33 🎧hidden love🎶🎵
شهریوری خوبه
پاسخ:
اره همه ماه ها خوبه اما هر ماهی به تناسب خودش

سلام شماهم وب زیبایی دارین
لینک ودنبلال میشی
 شهریوریا ادمای خیلی حساسین خیلیم دوس داشتنی
پاسخ:
ممنون عزیزمممممممممم

اره عالییییییییننننن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی