👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

مرسی حضورت حس میشه!

Thursday, 16 Shahrivar 1396، 11:05 PM

 

عاشقانه میپرستمت

بی بهانه میستایمت

و خاضعانه عبادتت میکنم

نه برای نعمت های زیبایت

بلکه برای اینکه یگانه معبود هر دوجهانی . برای قابل ستایش بودنت....

 

پ ن:مرسی حضورت حس میشه

موافقین ۶ مخالفین ۰ 96/06/16
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۱۰)

بسیار عالی ...
پاسخ:
لطف دارید
به به واقعا عالی بود
پاسخ:
لطف دارید
17 Shahrivar 96 ، 00:05 علیرضا امیدیان نسب
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
چشمات قشنگ دیده
17 Shahrivar 96 ، 09:38 ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
الهی وربی من لی غیرک...


سلام بانو
عیدتون خیلی خیلی مبارک
برای ماهم دعا کنید فراوان
یاعلے
پاسخ:
سلام.عیدتوام مبارک بانو جان

کجا بروم ؟ و از چه بگویم ؟ و با که بگویم ؟ ....

به سوی تو ... به سوی روی تو آمدم خدای مهربانم ....

خودت آرامش و خوشحالی را به قلبم که دیر زمانی ست نه آرام بوده و نه خوشحال ...هدیه بده !

پاسخ:
بسیارررررررر زیبا تشکر
17 Shahrivar 96 ، 18:18 منصوره 🌹🌹🌹
:)))
(:
22 Shahrivar 96 ، 14:25 نـــای دل
بسیار زیبا..
28 Shahrivar 96 ، 22:39 خادم امام زمان عج الله
با سلام و صلوات خداقوت با احترام به خلوت انس، ختم قرآن کریم در ماه محرم دعوتید .لطفا جهت مشارکت در ختم پربرکت قرآن کریم جزء انتخابیتان را اعلام بفرمایید. بسم الله..

-------------------------------

ختم قرآن کریم در ماه محرم

هدیه محضر مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس (ع)

و اولاد و اصحاب وفادارشان

به نیت تسلی قلب محزون و رئوف مولا صاحب الزمان عج الله و تعجیل در فرج

به نیابت از شهدا و امام شهدا

زمان قرائت: از یکم تا پایان ماه محرم

29 Shahrivar 96 ، 20:27 الهی و ربی من لی غیرک...
سلام
اما من یه مدت خیلی حسش نمی کنم.
انگار اصلا نمی بینه چیزی که خودش و با اختیار خودش ساخته و انداخته تو زمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی