👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

گره در گره

Wednesday, 15 Shahrivar 1396، 10:50 PM

خدایا خداوندا گره از=> کار،فکر،دل،ذهن و.... همه چیز مابردار

خدایا کمکمان کن باقلبمان توکل کنیم نه بازبان کمکمان کن اگر توکل میکنیم دیگر نگرانی نتیجه رانداشته باشیم 

خدایا خلوص را به کارهایمان برگردان

خدایا کمکمان کن باداشتن این خصلتها زمینه ظهور رافراهم کنیم

خدایا کمکم کن همه اینایی که گفتم بشه خیلی تلاش میکنم دیگه خیلی بیشتر بشه این خصلت ها

 

 

 

خدایا همه ی مارا از پیروان حضرت مهدی قرار بده

                                                                    آمین

موافقین ۱ مخالفین ۰ 96/06/15
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۴)

ان شاءالله
پیشاپیش عیدتونم مبارک
پاسخ:
عیدشماهم مبارک
چقد زیبا واقعا
پاسخ:
لطف دارید
15 Shahrivar 96 ، 23:43 علیرضا امیدیان نسب
خیلی زیبا بود
آمین
پاسخ:
یا رب العالمین ممنون
16 Shahrivar 96 ، 21:01 من و غریبه
الهی آمین
پاسخ:
یا رب العالمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی