👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

سلام

Sunday, 12 Shahrivar 1396، 10:38 AM

دوستان عزیز من اسمم فاطمه نیست اسم دوستم فاطمه هست نمیدونم چی شده که میگین فاطمه آخه من اسممو نگفتم و نمیگم

موافقین ۱ مخالفین ۰ 96/06/12
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۴)

12 Shahrivar 96 ، 17:14 مرد خونه
اشکال نداره فاطمه خانم شما خودتو ناراحت نکن
پاسخ:
عزیزم امم فاطمه نیس
12 Shahrivar 96 ، 20:18 علیرضا امیدیان نسب
سلام
ببخشید معذرت خیلی زیاد
نمیدونستم ناراحت میشین نمیدونم چرا فکر کردم اسمتون فاطمس
و راستی یا اسمه عکس یا قیافه که نیس در موردش اینقدر عصبی میشین یه اسمه و قرار نیس با گفتنش اسیبی بهتون برسه
در هر صورت ببخشید:)
پاسخ:
 ن بابا من نارحت نشدم گفتم در جریان باشید
سلام دوست بیانی عزیز
تازه وبلاگمو زدم (کافه عاشقی ) قراره بشه پاتوق عاشقا
 خوشحال میشم وبلاگمو دنبال کنی
دنبالم کنی بک میگیری
منتظرتم
ببخشید

چون نوشته بودی دختری از تبار فاطمه فکر کردم اسمت فاطمه هست :/
پاسخ:
منظور اسمم از تبار مادرمون فاطمه زهراست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی