👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

فاطمه رفیق گل

Monday, 6 Shahrivar 1396، 07:54 PM

سلام

خوشبختی یعنی وقتی حالت بده زنگ میزنی به دوستت تاحالت خوب بشه...

خوشبختی یعنی خیلی دوستش داشته باشی

اهای خوشبختی خیلی خوبه که هستی

خدایاشکرت

موافقین ۱ مخالفین ۰ 96/06/06
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۱۰)

06 Shahrivar 96 ، 19:56 ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
درسته
یه دوست خوب قسمت همه ان شاالله:)
پاسخ:
ان شالله
خدایا شکرت ...
پاسخ:
خدایاشکرت
07 Shahrivar 96 ، 02:53 حسنا مـ
دوستیتون پایدار
و هم چنین امیدوارم هرکس حداقل یه دوست این چنینی داشته باشه
:))))
پاسخ:
ان شاءالله
07 Shahrivar 96 ، 03:11 مرد خونه
خدایا شکر که هست...
07 Shahrivar 96 ، 11:22 علیرضا امیدیان نسب
همیشه شاد و سرحال باهم باشین:)
پاسخ:
ممنون
07 Shahrivar 96 ، 13:56 نـــای دل
الحمدالله..
07 Shahrivar 96 ، 17:15 محمد حسین ظرافتی
سلام
وب زیبایی دارید
اگر دوست دارید میتونیم وبلاگ هم رو دنبال کنیم.
پاسخ:
سلام
الحمدلله چشم
07 Shahrivar 96 ، 22:11 ماه پیشونی
:)
08 Shahrivar 96 ، 19:41 من و غریبه
چه دوستِ خوبی :)
اللهم الرزقنا از این دوستا :))

پاسخ:
ان شالله
12 Shahrivar 96 ، 00:13 الهی و ربی من لی غیرک...
 سلام بانو
عصبانی نشید😉 در جهت پست بالایی.
ایشاالله که حال دلت همیشه خوب باشه.
پاسخ:
ان شالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی