👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

خدا و دیگر هیچ

Sunday, 5 Shahrivar 1396، 11:16 PM

آری ....

عادت کرده ای...

به من...

به بی معرفتی هایم :

به دعاهای از روی زبانم.....

به توبه های هزار رنگم :

به این که نام تو را میبرم ولی درپی مرادی دیگرم..

وتو ای صبور ......

چه عاشقانه مرا دوست داری.....

چه مهربانانه تحمل میکنی ناشکری ام را...

و اگر هزاران سال عمرم دهی تا شکر این صبوریت را

کنم ,دریغ که بتوانم....

ولی ای هزار مرتبه مهربان تر از مادر....

من محتاج این مهرت هستم.....

میدانم حتی اگر نگویم فراموشم نمیکنی...

 

(((تو که مثل من نیستی)))

تو خدائى!!!

خدائیکه درخواست نکرده روزی ام دادى......

دعا نکرده حاجتم را بر آورده ساختى.....

آرى تو همانى که به هر بهانه از گناهانم کاستی....

و فقط خیرم را خواستی......

پس ای رحمان ......

چون همیشه رحم کن بر این بنده ی عاصی خود....

یاری اش ده در اطاعتت......

وقدرتش بخش تا از همین لحظه گام هایش را در راه تو محکم بردارد.....

((( یا رفیق من لا رفیق له )))

موافقین ۳ مخالفین ۰ 96/06/05
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۳)

06 Shahrivar 96 ، 00:11 حسنا مـ
یا رفیق من لا رفیق له
:)!
پاسخ:
....
06 Shahrivar 96 ، 14:24 نـــای دل
معبودم
متبرکم گردان به نامت
متبلورم گردان به عبادتت
متذکرم گردان به ذکرت
مرحمتم گردان به رحمتت
06 Shahrivar 96 ، 16:28 علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالی بود خیلی
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی