👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

روز عشق

Saturday, 13 Shahrivar 1395، 10:12 PM
 
وصال حیدر و یارش، مبارک
وصال یاس و دلدارش، مبارک
از الطاف و عنایات الھی
رسیده حق به حقدارش، مبارک
💞سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا مبارک
منبع عکس : رگا
منبع متن : یه جرعه معرفت
نویسنده : یا فاطمة الزهراء
برگرفته از بلاگ من یک دختر مسلمانم
موافقین ۵ مخالفین ۰ 95/06/13
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۷)

14 Shahrivar 95 ، 08:31 علی رضا عظیمی راد
زیباترین تلاقی آب و آیینه مبارک
14 Shahrivar 95 ، 16:56 نـــای دل
تبریک...
پاسخ:
ممنون به همچنین
15 Shahrivar 95 ، 02:01 د‌ل‌باخته ..
مبارک باشد
15 Shahrivar 95 ، 14:54 د‌ل‌باخته ..
چه مبارک سحری و چه فرخنده شبی...
16 Shahrivar 95 ، 01:19 فاطی نخودی
با تخیر تبریک
18 Shahrivar 95 ، 16:46 رفیق خاموش
هر چند دیر اما تبریک :)
29 Shahrivar 95 ، 04:17 محمد محبی
زیبااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی