👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

دوست واقعی

Tuesday, 22 Tir 1395، 02:19 PM

سلامlaugh

امیدوارم این کتاب رو بخونید

خیــــــــــــــــلی آموزندســـــــــــ

قیمتشم زیاد نیست5000تومنهblush

موافقین ۳ مخالفین ۰ 95/04/22
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۹)

22 Tir 95 ، 14:21 Lady cyan ※※
اوه ممنون از معرفی کتاب؛)
پاسخ:
خواهش میکنم
22 Tir 95 ، 14:27 ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
:)
پاسخ:
....
22 Tir 95 ، 14:33 نسیم ...
تشکر :)
پاسخ:
خواهش
22 Tir 95 ، 15:30 طاهاعیان خوشمزه :)
سعی می کنم بخونم :)))
پاسخ:
خوبه
22 Tir 95 ، 15:46 S҉A҉H҉A҉R҉ ....
قشنگه؟داستانه؟رمانه؟

نویسندش کیه؟

خلاصشو میگی بی زحمت :)

چقد سوال کردم:)))
پاسخ:
بعضیاش داستانه از امام ها بیشترش امام صادق نقل شده...داستان های اموزنده و اخلاقی
22 Tir 95 ، 17:31 نـــای دل
بچه شیعه باید به کتب اربعه خودش رو مطالعه کنه...

احسنت...
پاسخ:
+++
24 Tir 95 ، 11:28 ali ghaffari
حتما
عجب کتابی هست این اصول کافی
پاسخ:
کتاب خوبیه
24 Tir 95 ، 17:38 فاطمه نظری
:)
24 Tir 95 ، 18:33 رفیق خاموش
علیک سلام :ممنون بابت معرفی :)
پاسخ:
قابلی نداشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی