👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

خودمونی

Saturday, 12 Tir 1395، 12:08 AM

یه دنیا خستم...

انگار صدام بهت نمیرسه...

خودم حواسم به حرفام نیست...

زمانی که باهات حرف میزنم حواسم پرت فکرمه...

ذهنم شلوغ ترین مکان کره زمینه...

فکرت چند روزه غوغایی بپا کرده تو ذهنم...

یا خودت باش یا فکرتم از ذهنم ببر...

 

+خدایا ممنون واسه اینکه کمک کردی(خودت میدونی خداجونم چیو میگم)

پ ن1:چند روزه دلم خیلی هوای اولین و بهترین دوستم(فاطمه دوستی که اول راهنمایی اشنا و تااوایل مهر بودولی...)که با ازدواجش رفت فکرشم نمیکردیم...

پ ن2:امیدوارم خدا غوغای ذهنم به زودی التیام ببخشه...

پ ن3:دعا کنید بریم مشهد به زودی زود

پ ن4:التماس دعا فرج!حواسمون به امام زمانمون باشه...

موافقین ۱ مخالفین ۰ 95/04/12
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۱۱)

12 Tir 95 ، 00:11 Lady cyan ※※
انشاا... همه چیز خوب پیش میره :)

پاسخ:
ممنون آبجی...ان شاءالله
12 Tir 95 ، 00:58 نـــای دل
خیره ان شاالله...
پاسخ:
ان شاءالله
12 Tir 95 ، 01:18 حوری دخت
ان شاالله میری عزیزم
پاسخ:
ان شاءالله
12 Tir 95 ، 11:54 طاهاعیان خوشمزه :)
عکس خیلی قشنگه :)
هممون دوست داریم بریم مشهد :(
12 Tir 95 ، 14:42 ♠Mãh§â♣ ...
:))

دعات میکنم
پاسخ:
لطف میکنی
12 Tir 95 ، 15:10 رفیق خاموش
ان شاءالله بزودی میری مشهد  رفتی دعا یادت نره
پاسخ:
ممنون
12 Tir 95 ، 17:42 مهرسا زند
سلام وب خوبی داری 

به وب منم سر بزن خوشحال میشم 
پاسخ:
چشم حتما
13 Tir 95 ، 12:19 ali ghaffari
چقدر زیبا

ان شاء الله همه با هم بریم 
پاسخ:
سپاس از حضورتون
13 Tir 95 ، 15:37 رهگذر دنیا
حس میکنم یه کودکه که با نشون دادن اون هواپیمای کاغذیش عظمت اون هواپیمای غول را نشونه گرفته و از قضا به حکم معصومیتش زده به هدف
پاسخ:
اینم یه نظریه....نمیدونم والا
14 Tir 95 ، 18:06 S҉A҉H҉A҉R҉ ....
سلام:)

دنبال میشی :)
15 Tir 95 ، 18:58 الهی و ربی من لی غیرک
سلام
سپاس بانو 
پیشاپیش عید هم بر شما مبارک باد
پاسخ:
خواهش میکنم همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی