👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

خـــــــــــداجونم!!

میــــــــــــــدونم بنده بدی هستم...

خدایا:خودت میدونی چقد سخته به یه بنده بهت یگه تروخدا کمکم کن...

خداجونم کمکم کن تـــــــــــــــــروخدا بخدا خیلی سعی میکنم سعی کردم اما گاهی....

خدایا به حق مادرم زهرای مرضیه...

خــــــــــــــــــــــیلی دلــــــــــــــــــــــم گرفته....

از خودم خسته شدم...خدایا ببخشید بــــــــــــــــــخداپشیمونم....خدایا برای دلم امن یوجیب بخوان....

خدایا.....حوصله خودمو ندارم خدایا خودت ارادم رو قوی کن...

بحق این ماه عزیز...به حق آقامون بقیةالله

یارب دلم ترو میخواهد آنچنان خالصانه که حضورت را هر آن احساس کنم

الهی مرا به معصومه قبل برگردان همان کسی که دست خدارا حس میکردم....جند هفته ای میشه حالم از دلم گرفته

 

التماس دعا سرسفره افطار

موافقین ۳ مخالفین ۰ 95/04/01
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۸)

01 Tir 95 ، 00:19 Lady cyan ※※
چرا؟
چشم حتما
پاسخ:
احساس میکنم از خدادورشدم...چند وقتیه احساس خدا کم شده
01 Tir 95 ، 00:22 η!li O_O
ایشالا که دلت از گرفتگی در بیاد O:

چشم دعا هم میکنیم :)
پاسخ:
ممنون آجی
01 Tir 95 ، 01:05 نـــای دل
در اینجور مواقع ذکر گفتن توصیه شده...

خیره ان شاالله...
پاسخ:
ممنون برادر
01 Tir 95 ، 02:19 حنا شـ
کاش هممون برگردیم به خدا :)
پاسخ:
ان شاءالله
01 Tir 95 ، 04:40 حوری دخت
سلام اگه مایل بودید همو دنبال کنیم بگید لطفا
پاسخ:
حتما
01 Tir 95 ، 09:20 ♠Mãh§â♣ ...
:(
چشم حتما



بخند حالا :))
پاسخ:
ممنون آجی
چشم
01 Tir 95 ، 11:05 رهگذر دنیا
به نظرم این خبرام نیست
پاسخ:
چه خبری؟؟؟/
03 Tir 95 ، 10:55 محمد علمدار
سلام اول بگم التماس دعا خیلی زیاد
بعد اون میخواستم یه معذرت خواهی کنم از شما چون خیلی وقته از وبم رفتم و الآن توی تلگرام مشغولم که توی وبم گفتم
@phmmrh
این آی دی بنده هست اگر امری داشتید بنده در خدمتم
و در نهایت بگم اول برای فرج امام زمان و بعد برای بنده حقیر خیلی دعا کنید
التماس دعا
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی