👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

خسته نباشید

Monday, 17 Khordad 1395، 08:53 AM

امـــــــــــــــــــتحانات ما دبیرستانی ها که تموم شد

اخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیش راحت شدیم

خسته نباشید دوستان

به استقبال ماه رمضان میرویم همچنان بــــاقدرت

موافقین ۸ مخالفین ۰ 95/03/17
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۱۳)

17 Khordad 95 ، 10:52 Lady cyan ※※
سلاااااااااااااام
پاسخ:
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام علیکم
17 Khordad 95 ، 11:08 ❤منتـــظر المهدی 313❤
الحمدلله
پاسخ:
واقعا الحمدلله
17 Khordad 95 ، 12:14 نـــای دل
موفق باشید...
پاسخ:
ممنون برادر
خسته نباشید :)

ماه رمضان مبارک :)
پاسخ:
مرسی همچنین آبجی
17 Khordad 95 ، 21:27 ستاره روشن
خداقوت...
پاسخ:
ممنون
18 Khordad 95 ، 11:42 مادر شهید
ای تنبل اخیش چیه تا باشه از این امتحانا. والا خیـــــــــــــــــــــلی اسون بودن من از 25 درصد فکر کنم 0/00000000000000000001درصد رو بگیرم
پاسخ:
وای وای باز به من میگی تنبل من 50درصد میگیرم رئیس اموزش و پرورش کل ازم دعوت به عمل آورده
20 Khordad 95 ، 18:32 raha ــــــــ
واقعا انگار از یه بار سنگینی رها شدیم...هووووووووووووف
پاسخ:
هییییییییییییییییییی نفس عمیق
اره واقعا... جونمون ب لب رسید تا تموم شد....:))
پاسخ:
واقعا باز کارانامه از اتحانات بدتره
22 Khordad 95 ، 15:20 رهگذر دنیا
سلام
22 Khordad 95 ، 15:21 رهگذر دنیا
تالار گفتو گوت کجاست؟

پاسخ:
بالا صفحه 
22 Khordad 95 ، 15:22 رهگذر دنیا
به بلاگ من نظر بده سر بزن
پاسخ:
چشم

22 Khordad 95 ، 15:43 رهگذر دنیا
حتما انجام میدم خیلی هم خوب که رک گفتید مجبور شدم سریع برم دنبالش باز هم سر بزنید.
22 Khordad 95 ، 15:48 رهگذر دنیا
بله پیدا کردم من که تازه کارم
اما اونجا چه جور تالار گفت و گوییه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی