👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

سلام

Saturday, 4 Ordibehesht 1395، 02:36 PM

عــــــــــــــــــــــــــــاشق این عکسم.....بخاطر اسم الله

موافقین ۲ مخالفین ۰ 95/02/04
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۵)

04 Ordibehesht 95 ، 17:34 یا فاطمة الزهراء
عکس فوق العاده قشنگیه
04 Ordibehesht 95 ، 18:31 سیّد محمّد جعاوله
عالی
06 Ordibehesht 95 ، 17:02 محمد محمدیان
افرین بر شما *

اما بعضی ها اسم و آیین شیطانی رو دوست دارند ( متاسفانه )
28 Ordibehesht 95 ، 09:24 محمد محبی
أَلا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ
پاسخ:
...
22 Khordad 95 ، 23:04 مادر شهید
زیباست
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی