👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

بـــــــــــــه سلامتی...

Saturday, 29 Esfand 1394، 06:30 PM

به سلامتی پسری که دختر خانوم با حجاب میبینه میگه ان شا الله

 

خوشبخت بشه

به سلامتی دختری که سنگین و با شخصیت تو خیابون راه میره نشونه یه

 

دختر ایرونیه

به سلامتی دخترای با حجاب که کسی نمیتونه بهش بی احترامی کنه

به سلامتی پسری که ناموس مردم ناموس خودشه سر به زیر راه میره

به سلامتی پسری که دختر آرایش کرده میبینه سرشو میندازه پایین

 

چشماشو درویش میکنه

سلامتی دختری که برای چادر بی بی فاطمه زهرا احترام قائله

 

به سلامتی پسری که سینش مهر سینه زنی حضرت ابوالفضل خورده

به سلامتی پسرای غیرتی و دخترای با اصالت که با حجاب خیلی

 

خشگلترن

موافقین ۱ مخالفین ۰ 94/12/29
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۲)

29 Esfand 94 ، 18:37 مهدی مهدوی
زیباست.
پاسخ:
ممنون

18 Farvardin 95 ، 15:33 مادر شهید
این جمله ها مثل اینه که بگی کنکور اسان است.البته در عصر حاضر که این افراد خیلی کم پیدا میشن
پاسخ:
لایک داشت شدید حرفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی