👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

تسلیت

Monday, 24 Esfand 1394، 11:43 PM

همیشه تاخیر دارم شرمندتـــــــــــــــم آقاجون.....اینبارم  با تاخیر تسلیت عرض میکنم به ساحت مقدستان یا بقیه الله....

 

پ.ن شرمندم آقا این تسلیتم دلی بود درسته زودترم تسلیت گفته بودم.....شرمندم آقاجونـــــــــــــــــنننننم

موافقین ۱ مخالفین ۰ 94/12/24
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۹)

24 Esfand 94 ، 23:51 علی یاد
تازه امشب زینب(س) داره دوری از مادر رو درک میکنه ...:(
24 Esfand 94 ، 23:58 Ali hasanpor
تسلیت
25 Esfand 94 ، 04:37 زهرا احمدآبادی
تسلیت...
25 Esfand 94 ، 09:57 abolfazl ::
تسلیت
وب جالبی داریااااا دنبال شدی اگه وقت کردی یه سر به ماهم بزن و دنبالمون کن اگه دوست داشتی پشیمون نمیشی .....پاوق شنیدن حرفای دل همه ی ماهاست همه میان اونجا حرف دلو میگن دوست داری تو هم بیا....
25 Esfand 94 ، 16:30 دینای دیگر ※※
:(
25 Esfand 94 ، 16:45 خانوم فیروزه ای ...
:(
26 Esfand 94 ، 15:34 فاطمه نظری
:(
26 Esfand 94 ، 16:11 ♦♦ حسین ♦♦
دختری از تبار فاطمه!!!
خیلی هم عالی . امیدوارم اونجور باشین.
لطفا ما رو هم دنبال کنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی