👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

امام هادی نقی(ع)

Friday, 4 Dey 1394، 11:08 PM

 

نام:علی.
لقب معروف:هادی،نقی.
پدر و مادر:حضرت جواد(ع)وسمانه.
وقت و محل تولد:15ذی حجه سال212هــ ق در روستای صریا نزدیک مدینه.
وقت محل شهادت:3رجب سال254در سن41سالگی در شهر سامرا بر اثر زهری که با دسیسه معتز(13خلیفه عباسی)توسط معتمد عباسی به آن حضرت خوراندند به شهادت رسید.
مرقد:شهر سامرا واقع در عراق.
دوران زندگی:در3بخش:
1-دوران قبل از امامت،8سال.
2-دوران امامت،در زمان خلفای قبل از متوکل12سال(ازسال220تا232هــ ق).
3-دوران امامت در سخت ترین شرایت در زمان خلافت15ساله دیکتاتوری متوکل(12خلیفه عباسی)و سپس خلفای بعدی که عبارت اند از:منتصر،المستعین و المعتز آن حضرت حدود33سال امامت کرد.


موافقین ۳ مخالفین ۰ 94/10/04
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۳)

05 Dey 94 ، 13:50 زهرا احمدآبادی
احسنت....
07 Dey 94 ، 13:49 nafas ※※
متشکر
08 Dey 94 ، 23:17 آذین&amp; گیتی
آفرین...
به راهه خوبی که انتخاب کردی ادامه بده
موفق باشی
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی