👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

تصحیح پست قبل بایک نظر

Saturday, 29 Mehr 1396، 05:54 PM
حرفتون واقعا متین من اشتباه کردم درست گفتید درثانی از هردست بدی ازهمون پس میگیری کمک میکنیم خدا کمکمون میکنه
حصار آرامش گفت:
این طرز تفکر از شما بعید بود
اولا اینکه اگر همه مردم فلسطین و لبنان یکدست بودن که گرفتار اسرائیل نمی شدن! بین اونها عده ای خائن هستن که اسرائیل رو به رسمیت شناخته و حتی براش دم تکون میدن! بنابراین بعید نیست اگر فکر کنیم این توهین کار همونا بوده! ثانیا هیچ آدم عاقلی جنگ رو به داخل مرزهای خودش نمیشکه. بعیده کسی ندونه که داعش در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و ... از کجا شارژ میشه! با پول سعودی ها و تجهیزات اسرائیل  و آمریکا. اینو همه میدونن! اگرم چیزی نمیگن، از ترسه. پس دشمنی ما با اسرائیل به خاطر اینه که علنا همه جا دشمنی خودشو با ایران اعلام و از دشمنان ایران حمایت میکنه.
در زمینه مشکلات داخلی فکر میکنید کمک مالی به فلسطین و لبنان و ... باعث شده نتونیم به مشکلات داخلی برسیم؟ نخیر! بی مسئولیتی و بی کفایتی مسئولان نالایق و بی فکر باعثش بوده! که اون هم مقصر ماییم! با رای دادن به فردی که جز حقارت برای ایران چیزی نداشته، با انتخاب نمایندگانی که برای گرفتن سلفی له له میزنن، و با هزار کار نادرست دیگه و با دامن زدن به همین حرفا که چرا به سوریه و لبنان کمک میکنیم، باعث شدیم نفاق داخلی شکل بگیره و دشمنان عزت و آبروی مملکت زمام امور رو به دست بگیرن. چرا از بیت المالی که مسئولین به ظاهر لایق نوش جان میکنن یا حیف و میل میکنن چیزی ننوشتید؟ اگر همون ها خرج مشکلات داخلی میشد، آیا فقری باقی میموند؟
علت تعطیلی بیش از 12000 واحد تولیدی و بیکار شدن کارگران اونا تقصیر سیاست های کدوم مسئول نالایقه؟ چه کسی میخواد ما به جون هم بیفتیم و از توانمندی های خودمون غافل باشیم؟ ایران کشور فقیریه؟ 
نه... کمک ما به کشورهای منطقه برای دلسوزی در حق اونها نبوده. برای حفظ حاکمیت ایران در منطقه بوده و دشمنایی که از این کار به شد ناراحت شدن، با ساختن همچنین شبهه هایی و انداختنش در دهان مردم، باعث شدن تشنج و دو دستگی پیش بیاد و شما هم دارین بهش دامن میزنین. پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه علتش فقط کمک ایران بود و اگر کمک نمیکرد؟ لبنان هم تصرف میشد و دشمن ما قوی تر! اسرائیل به کوچیک و بزرگ ایرانی ها رحم نمیکنه! همونطور که به فلسطینی ها در سایه حقوق بشر تجاوز و ظلم میکنه!
 ایران اونقدر ثروت داره که اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیره، حتی یک فقیر در اون باقی نمیمونه. چرا حالا اینطوریه، برید از رئیس جمهور منتخب بپرسید که چطور داره مدیریت میکنه. برادرش که میلیاردی بالا میکشه! اگر کسی به فکر رفع مشکلات مردم باشه، اول باید بی عدالتی رو در اطراف خودش از بین ببره. مگر غیر از اینه؟؟؟؟ دیگه حرفی ندارم
موافقین ۳ مخالفین ۰ 96/07/29
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۳)

29 Mehr 96 ، 18:59 حصار آسمان
چرا نظر منو اینجا ارسال کردین؟ فقط خواستم اگر دیدین درست میگم، اونو اصلاح کنین وگرنه که حتما صلاح رو در این میبینید
من مشکوکم به این شبهات. اینها رو کسانی ساختن که ما رو به جون هم بندازن. دین رو ببرن زیر سوال. رهبر و سپاه که ستون های این کشور هستن رو ببرن زیر سوال.  و بگن که فقر ما علتش این کمک هاست و رهبر ما علت ایجاد این فقره! وگرنه شما که دیگه بهتر باید بدونید دین اسلام همیشه حامی حمایت از حقوق مظلوم بوده. بله مردم ما در اولویت هستن ولی ایا کمک ما به دیگر کشورها مانع رسیدگی به مردم خودمون شده؟ یعنی اینقدر فقیریم که اگر به دیگر کشورها کمک کنیم، مردم خودمون از فقر بمیرن؟ ثانیا این کمک ها از جانب دولت نیست وگرنه اقای روحانی تو بوق و کرنا میکرد و حالا همه هم از کارش دفاع میکردن و این کشورها رو دوست و برادر عزیز تر ز جان خطاب میکردن. 
دولت و کابینه اونه که باید به مشکلات مردم رسیدگی کنن. با چی؟ به مردم پول بدن؟ نه! براشون شغل ایجاد کنن. وقتی بیکاری نباشه، فقر هم نیست، وقتی فقر نباشه، آمار طلاق و فحشا و دزدی و .... هم پایین میاد و کشور به آرامش میرسه. اما دولت کاری نمیکنه [هیچ کاری که ندیدیم بکنه ] بعد مردم یقه رهبر و سپاه رو میگیرن که چرا رهبر کاری نمیکنه و سپاه به این کشورا کمک میکنه!
دولت هم توانایی اجرایی کردن برنامه ها رو داره، هم تصویب بودجه رو در اختیار داره هم میتونه مجرمان اقتصادی که ثروتهای کلان از مردم دزدیدن رو پیگیری و مجازات کنن اما کلا هیچ کاری نمیکنه! داد هم میزنه که کشور دست تفنگدارهاست! 
سلام مومن خدا
یادم به یه مستند از مردم امریکا افتاد
از مردم می پرسیدن چرا شما پول و مالیات میدین
که دولتتون بره تو عراق جنگ کنده
پاسخ های عجیبی میدادن
عجیب تر از همه این حرف اقاهه بود که گفت:
برای این مالیات جنگ رو میدیم که دولت داره
با جنگیدن در عراق از مرز های امریکا اینطوری دفاع میکنه..
حالا امریکا کجا و عراق کجا...
پس حالا باید حق داد به ایران هم که از مرزهاش
اینطوری دفاع کنه
چون اگه امنیت نباشه،اقدام برای کارهای دیگه در داخل بی معنا است
30 Mehr 96 ، 13:48 نـــای دل
سپاس از مطلب روشنگرانه..
پاسخ:
قابل نداشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی