👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

سلام

Wednesday, 11 Azar 1394، 04:02 PM

 



سلام دوستان عزیز ممنون از حضور گرمتون در وبلاگمون



اربعین حسینی رو به همگی تسلیت عرض میکنم



التماس دعا از همگی




شیطان خیلی منتظره که منتظرای امام زمان رو گمراه کنه همگی دعا کن کنیم که یه وقت گناه نکنیم{التماس دعا مخصوص}


موافقین ۳ مخالفین ۰ 94/09/11
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۴)

11 Azar 94 ، 16:03 علی یاد
شما هم التماس دعا 
شدیدا التماس دعا دارم
پاسخ:
حتما
11 Azar 94 ، 16:18 Fatima S.Nakhaei
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم

11 Azar 94 ، 17:06 پرواز سپید
سلام. برای به خاک مالیدن بینی شیطان و همراهی با امام زمان باید همدلی و مودت رو بین خودمون زیاد کنیم! باد گذشت داشته باشیم و با هم مدارا کنیم!
پاسخ:
بله درسته
11 Azar 94 ، 17:59 زهرا احمدآبادی
تسلیت....
پاسخ:
............................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی