👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

بانو

Sunday, 22 Shahrivar 1394، 10:46 AM

مرد انگلیسی به مرد ایرانی گفت:چرا زنان شمانمیتوانند با مردان دست بدهند یعنی اینقدرسابقه مردان ایرانی خراب است که نمیتوانند خودرا نگه دارند و یا حتی زنان شما؟

مرد ایرانی گفت:چرا ملکه انگلستان نمیتواند با هر مردی دست بدهد و ارتباط داشته باشد؟

مرد انگلیسی گفت:چون ایشون ملکه هستند و فرق میکنند...

مرد ایرانی گفت : بی شک تمام زنان ایرانی ملکه اند...

.

.

.

.

دختر خانوم های گل که نوع رفتار و حجابتون از ایرانی بودن و اصالت ایرانی تغییر کرده حواستون باشه ملکه نیستین دیگـــــــــــــــــــــــه



یک بانو ملکه صفت ایرانی اینگونه است




موافقین ۴ مخالفین ۰ 94/06/22
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۳)

22 Shahrivar 94 ، 10:49 علی یاد
هه آره ... اینو استاد مون بدون واسطه برامون تعریف کرد
 البته با جزئیات بیشتر
جالب بود
پاسخ:
ممنون
22 Shahrivar 94 ، 12:54 نفس سادات ......
لایییییک
پاسخ:
ممنونـــــــــــــــــ
+++
پاسخ:
++++++++++++++++++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی