👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

آگاه باشید

Tuesday, 17 Shahrivar 1394، 11:32 AM

آگاه باشید و به همه آگاهی برسانید که دین اسلام دین وحشی گرایی نیست داعش با در دست گرفتن پرچم های مشکی که نوشته لا اله الله محمد رسول الله و با خون و خون ریزی هایش میخواهند به جهانیان بفهمانند که دین اسلام دین و مذهبی وحشی گرا و خون و خون ریز است


 و اینگونه داعش جلوی چشمان این کودک پدر و مادرش را کشت...

.

.

.

دین اسلام بهترین دین است خدای ما خداییست که اگر از اعماق دل توبه کنی هنوز استغفرالله رانگفته پاک و تطهیرمان میکند به گوش عالمیان برسانید ایـــــــــــــــــــــــ بچـــــــــه شیـــــــــــــعه ها

.

.

.

اسلام گمنام و غریب واقع شده است...


موافقین ۲ مخالفین ۰ 94/06/17
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۹)

17 Shahrivar 94 ، 11:45 مهدی مهدوی
جالب بود.


پاسخ:
بله واقعا
17 Shahrivar 94 ، 11:48 نفس سادات ......
هییییییییییییی
پاسخ:
وایـــــــــــــــــــــــــــی


منتشر کنید این مطلب رو
17 Shahrivar 94 ، 12:25 فاطمه بانو پاییزی
سلام وبلاگتون عالیه
پاسخ:
ممنون عزیزم
17 Shahrivar 94 ، 12:27 فاطمه بانو پاییزی
نمیتونم درست نظر بزارم با گوشی میام نمیدونم چه جوریه؟
پاسخ:
ببخشید ولی چی چجوریه؟
17 Shahrivar 94 ، 15:14 fatemeh S.NAKHAEI
خدا لعنتشون کنه
پاسخ:
انشالله
17 Shahrivar 94 ، 19:52 فاطمه بانو پاییزی

نه گلم سومم ولی خوب دیگه باید حذف میشدن

پاسخ:
من خودمم هیچی دیگه بجز این وب ندارم همینجوری پریدم

منتظرتم
17 Shahrivar 94 ، 19:53 فاطمه بانو پاییزی

مشکلم حل شد

پاسخ:
خدارو شکر
20 Shahrivar 94 ، 21:28 ستاره روشن
عجب صبری خدا دارد...
پاسخ:
واقعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
ممنون از حضورت
20 Shahrivar 94 ، 22:16 ســــارا تــــک
خیلی غم انگیزه
پاسخ:
........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی