👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

چرا هفده رکعت؟

Monday, 24 Mehr 1396، 04:30 PM


‏‎روایت داریم بهشت هشت تا در داره..
‏‎روایت داریم جهنم هفت تا در داره..
‏‎روایت داریم روز و روشنی نمادی از بهشت است...
‏‎شب و تاریکی نمادی از جهنم است...
.
‏‎☝هشت رکعت نماز رو در روشنی روز میخونیم
‏‎که هشت درِ بهشت رو به روی خودمون باز کنیم.
.
‏‎☝هفت رکعت نماز در تاریکی شب میخونیم
‏‎که هفت درِ جهنم رو به روی خودت ببندی.
.
‏‎پیامبر فرمودند:
‏‎در قیامت از زوال آفتاب تا تاریکی شب زمانی است که جهنمیان رو به جهنم وارد میکنند
‏‎و کسی که در این زمان نماز بخواند، خدا آتش جهنم را بر او حرام می کند.
‏‎پیامبر فرمودند:
‏‎کسی که قدم برای خواندن نماز عشا بردارد،
‏‎#خدا آتش جهنم را بر او حرام میکند.
‏‎خٌب تا اینجا در بهشت برامون باز شد
‏‎در جهنم هم بسته شد.
‏‎پس نماز صبح چیه؟
‏‎دوستان عزیز
‏‎هر چی تو شب، به دل تاریکی نزدیک تر میشیم
‏‎هوا سردتر و تاریک تر میشه
‏‎و این روند تا اذان صبح ادامه داره.
‏‎بعد اذان هوا گرم تر و روشن تر میشه
‏‎اذان صبح مرز بین تاریکی و روشنایی هست
‏‎یعنی نه شَبه و نه روزِ.
‏‎دو رکعت نماز میخونیم
‏‎یه رکعت برای وداع با تاریکی، جهنم، و ظلمت
‏‎گناه و ازش گذر میکنی و میگی که نمیخواهیش
‏‎یک رکعت هم برای خیر مقدم به روشنی، بهشت و خوبی...
.
‏‎امام حسن (ع) فرمودند:
‏‎هرکس نماز صبح بخواند
‏‎نمازش بین او و آتش دوزخ دیواری ایجاد میکند...

‏‎◀نماز صبح یک دیواره،
‏‎یک رکعت پشت دیوار، جهنم، بدی و زشتی
‏‎یک رکعت اینور دیوار، بهشت، خوبی و زیبایی
‏‎نماز صبح وداع کردن با جهنم و خیرمقدم گفتن به بهشت هستش
‏‎نماز صبح یعنی بدی هارو نمیخوام...
‏‎خوبی هارو میخوام

موافقین ۳ مخالفین ۰ 96/07/24
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۵)

24 Mehr 96 ، 16:37 Hossein MK
جالب بود و عالی
پاسخ:
الحمدلله
24 Mehr 96 ، 20:32 حصار آسمان
بسیار زیبا تفسیر کردن
فکر میکنم منبعش سخنرانی ها و همایش های دکتر فرهنگی باشه
پاسخ:
دقیق نمیدونم راستش
25 Mehr 96 ، 21:59 علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالی بود
ممنون
26 Mehr 96 ، 15:00 نـــای دل
سپاس از مطلب زیباتون..
پاسخ:
یاعلی
26 Mehr 96 ، 17:44 آرام :)
ممنون از متنی که گذاشتی.
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی