👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

سلام برام خیلی دعاکنین

سه تا امتحان تثبیتی حوزه ام چهارشنبه وپنج شنبه وشنبه هست تروخدا دعاکنین اول صلاحم بعدم موفقیتم سه تا امتحان دیگم  جمعه و شنبه ویکشنبه دارم توعمرم اینهمه امتحان یکدفعه ندادم والـــــــا یعنی از فرداشروع میشه تا یکشنبه هفته دیگه 

دعا یاتون نره

یاعلی تا یکشنبه

یادتون نره دعا

 

پ ن:راستی از فردا یعنی چهارشنبه یک شهریور تانه روز خیلی خوبه روزه بگیرین دیگ برین خودتون نگاه کنین من نمیتونم توضیحاتشوبگم برم بخوننننننم

موافقین ۳ مخالفین ۰ 96/06/01
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۵)

01 Shahrivar 96 ، 01:01 حسنا مـ
امیدوارم بدرخشی عزیزم
موفق باشی
پاسخ:
ممنون عزیزم
سلام
ان شاءالله موفق باشین

پاسخ:
ممنون ان شاءالله
01 Shahrivar 96 ، 01:23 علیرضا امیدیان نسب
چشم حتنا دعا میکنم:)
پاسخ:
ممنون اجذتون باخدا
01 Shahrivar 96 ، 14:58 ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
چشم حتما
ان شالله که موفق میشین
:)

پاسخ:
انشاءالله ممنون
03 Shahrivar 96 ، 15:26 من و غریبه
عزیزم ان شالله که موفق باشی :)

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی