👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

حالم از خودم...

Saturday, 6 Shahrivar 1395، 12:04 AM

خدایا....کمکم کن........بـــــــــــــــــــــــخدا خودم بیشتر حالم از خودم بهم میخوره

یابقیة الله شــــــــــــــرمندتم بخدا روم نمیشه بگم ببخشید حتی

یا علی ن موسی الرضا قسم به جوادت کمکم کن

موافقین ۴ مخالفین ۰ 95/06/06
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۱۲)

06 Shahrivar 95 ، 00:08 محدثه انصاری
ان شالله دستت رو میگیره .. همون خدای بزرگی که بهش رو زدی
پاسخ:
حتــــــــــــــــــما
06 Shahrivar 95 ، 16:44 نـــای دل
الله المستعان...
دلم گرفت...
منم خجالت میکشم... :(
پاسخ:
هیییییییییییییی
07 Shahrivar 95 ، 00:12 ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
الهی که دلت آروم بشه
مآدر سآدات دلِ خواهری گل ما رو آروم کن(:
یآعلی
پاسخ:
الهی آمین ممنون آبجی جونی
07 Shahrivar 95 ، 11:12 ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ

خدایا شرمنده ام 
اونطور که خدایی کردی بندگی نکردم 



07 Shahrivar 95 ، 11:12 ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ

خدایا شرمنده ام 
اونطور که خدایی کردی بندگی نکردم 



پاسخ:
....
07 Shahrivar 95 ، 13:32 پارت چاپ
دختــــری از تبــار فاطمه سلام خوبی؟
مطلب حالم از خودم... شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
من کارشناس فروش شرکت تبلیغاتی پارت چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین در زمینه آگهی و چه کارهای چاپی خوشحال میشیم کمکتون کنیم

این آدرس سایت ماست:
www.partchap.ir- partcalendar.com
اینم شماره تماسمون:
02188756411
07 Shahrivar 95 ، 18:54 من و غریبه
خدا به هممون کمک کنه :((((((
پاسخ:
آمین
08 Shahrivar 95 ، 12:38 رافضیــة ...
روسیاهم آقاجان
پاسخ:
الهی اعفو
08 Shahrivar 95 ، 15:06 فاطمه نظری
:(:
پاسخ:
....
11 Shahrivar 95 ، 13:37 الهی و ربی من لی غیرک
سلام
ان شاالله بزودی قسمت خودت شه
پاسخ:
....
29 Shahrivar 95 ، 04:18 محمد محبی
لایکککککک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی