👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

میشــــــــه؟؟؟

Friday, 1 Mordad 1395، 01:56 PM

 

خواهر گلم نجابتت

                             =» مورد هدفه دشمنه....

داداش عزیزم غیرتت

 

آبجی حجابت...داداشی نگاهت...wink

 

ان شاءالله امام زمانو ناراحت نکنیم صلوات

از امروز شروع کنیم...حجابمون...نگاهمون...نماز اول وقتمون...و...

توی لیست منتظرای امام زمان حاظری بزنیم

نکنه دلیل غیبتت باشم!!!الهی العفوcrying

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ 95/05/01
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۸)

01 Mordad 95 ، 14:38 علی یاد
قالب وبلاگتون مشکل پیدا کرده یا برای من خیلی بد قیافه میاد؟
01 Mordad 95 ، 14:39 ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
👍
01 Mordad 95 ، 15:43 ♥ محجبه ♥
الهی العفو 
01 Mordad 95 ، 16:49 نـــای دل
ان شاالله...
01 Mordad 95 ، 20:08 S҉A҉H҉A҉R҉ ....
:"( الهم عجل ولیک الفرج:(
01 Mordad 95 ، 20:16 رفیق خاموش
اللهم عجل لولیک الفرج

این جمعه هم گذشت آقا نیومد:(
01 Mordad 95 ، 21:10 ali ghaffari
زیبا بود
پاسخ:
ممنون
02 Mordad 95 ، 09:50 رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خدا عاقبتمونو بخیر کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی