👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

دلبرم-منتظرم

Friday, 25 Tir 1395، 11:07 AM

کاش وسواس بگیرم شب و روزم همه این باشد ،

و باشد

که مبادا ز من و کرده ی من

دلبر من غصه بگیرد

و زبانم لال برای گنهم اشک بریزد

موافقین ۶ مخالفین ۰ 95/04/25
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۱۳)

25 Tir 95 ، 11:08 Lady cyan ※※
:)
25 Tir 95 ، 11:12 طاهاعیان خوشمزه :)
:((
25 Tir 95 ، 12:17 نـــای دل
چه انتظار عجیبی!

تو بین منتظران هم ،عزیز من چه غریبی!

عجیبتر که چه آسان، نبودنت شده عادت!

چه کودکانه سپردم دل به قصه قسمت!

چه بی خیال نشستیم، نه کوششی ،نه وفایی ،

فقط نشسته و گفتیم:

   "" خدا کند که بیایی!""
پاسخ:
قطعه زیبایی بود ممنون
25 Tir 95 ، 12:26 S҉A҉H҉A҉R҉ ....
شاعرش کیه؟:)
25 Tir 95 ، 17:19 رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
کاش...
25 Tir 95 ، 20:00 سید .م
سلام
از شما دعوت می شود در مطلب متفاوت ″فداک″ شرکت کنید...
ممنون
26 Tir 95 ، 04:11 محمد محبی
واقعا زیبا بود لایییییییییک
26 Tir 95 ، 08:37 رهگذر دنیا
دلبرم شاهد و طفل است و به بازی روزی 
بکشد زارم و در شرع نباشد گنهش

26 Tir 95 ، 10:05 قاسم صفایی نژاد
گفتم این بار که بر نامه من می‌نگرد خوشحال است / لیک اشکش به دلم گفت که من روسیهم من پستم
پاسخ:
ممنون
26 Tir 95 ، 18:03 نسیم ...
نداری مریضی به بدحالی من
ندیدم دمی چون مسیحایی تو
پاسخ:
+++
26 Tir 95 ، 23:13 ♥ محجبه ♥
واقعا قشنگ بود :)))
پاسخ:
ممنون
27 Tir 95 ، 12:10 رفیق خاموش
آفرین خیلی قشنگه :)





پاسخ:
خواهش
28 Tir 95 ، 21:32 الهی و ربی من لی غیرک
آقا بیا به جان رقیه هوا پس است 
دستم به دامنت به خدا شیعه بی کس است ...
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
الهم عجل ولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی