👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

من-بوژان-حس خوب

Monday, 21 Tir 1395، 01:21 AM

توی طبیعت که هستی خیــــــــــــتتتلی خدارو حس میکنی توی چند قدمیت

خداجونم

ممنون بـــتخاطر همه مهربونی و نعمتات....

ممنون به خاطر حس خوبم بعد از طبیعت گردی...

پ ن:جـــــــــــــــــاتون خالی بعد ماه رمضون و امتحانات سخت نهایی حسابی چسبید

پ ن:حالم عـــــــــــــــالیه بخاطر نعمت های خدا و اینکه در شلوغ ترین و هیجان انگیز ترین جاها...فهمیدم کهحواسم به خداجــونم هست!
پ ن :این حالو برای همتون آرزو میکنم 
پ ن:تمشک ها چسبید جــاتون خالی
پ ن:هلو خیلی باحال بود توی طبیعت بعد اینکه آبجیمو خیس کردمlaugh
موافقین ۰ مخالفین ۰ 95/04/21
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۴)

21 Tir 95 ، 08:52 Lady cyan ※※
به به :))))))))))
خوش گذشته دیگه نه؟
پاسخ:
عـــــــــــــــــــالی بود
21 Tir 95 ، 14:43 طاهاعیان خوشمزه :)
اون عکسا 
اون میوه ها 
منو کشت!!
پاسخ:
خدانکنه....خیلی خوشگذشت
21 Tir 95 ، 17:36 نـــای دل
الحمدالله یا رب...

ان شاالله همیشه شاد باشید...
پاسخ:
ممنون برادر
22 Tir 95 ، 01:50 S҉A҉H҉A҉R҉ ....
میفهمم چی میگی:)

من ابجی نداشتم خیسش کنم یا باهم عکس بگیریم هیییی تف ب این تنهایی:(

هلو و ذشاتوت نوش جون:)

:)
پاسخ:
الهی عزیزم...
یا انیس من لا انیس له

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی