👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

تـــــــــــــــــــــوجه

Friday, 10 Ordibehesht 1395، 11:24 AM

سلام دوستان....

فصل امتحانات رسیـــــــــــــــــــد....دعا کنید عالی بگذرونم امتحانات رو...دعاکنید اینقدر زود یادم نره مطالبی که میخونم...مرسی

موافقین ۷ مخالفین ۰ 95/02/10
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۲۲)

10 Ordibehesht 95 ، 11:40 زهرا احمدآبادی
و شما هم برای ما دعاااا کنید...

موفق باشید
پاسخ:
مرسی حتما
10 Ordibehesht 95 ، 11:59 Lady cyan ※※
موفق باشی
پاسخ:
ممنون
10 Ordibehesht 95 ، 12:15 رفیق خاموش
از ته دل دعا میکنم   شمام دعام کنید لطفا 
پاسخ:
چشم ممنون ازت
10 Ordibehesht 95 ، 12:17 رفیق خاموش
سلام:از ته دل دعا میکنم   موفق بشی و همه  مطالب یادت بمونه

 شمام دعام کنید لطفا 
پاسخ:
حتما رفــــــــــیق
10 Ordibehesht 95 ، 12:17 سیّد محمّد جعاوله
ان شاءالله
10 Ordibehesht 95 ، 13:26 ❤منتـــظر المـهـدی❤
موفق باشید
ایشاالله موفق باشی
10 Ordibehesht 95 ، 23:10 یا فاطمة الزهراء
ان شاءالله که موفق باشی
دعای مطالعه رو بخون
پاسخ:
چشم ممنون
11 Ordibehesht 95 ، 00:41 نـــای دل
موفق باشید...
پاسخ:
ممنون
11 Ordibehesht 95 ، 14:07 raha !!! روانیه احساس
موفق باشیییی .... :)
پاسخ:
مرسی
11 Ordibehesht 95 ، 16:53 فاطی نخودی
ان شاء الله هرچی خیرته همون بشه
التماس دعا
پاسخ:
ممنون
12 Ordibehesht 95 ، 18:53 فاطمه نظری
:)
13 Ordibehesht 95 ، 20:35 آذین&amp; گیتی
ان شاالله به خیر میگذره
موفق باشید
پاسخ:
لطف کردی
13 Ordibehesht 95 ، 22:35 الهی و ربی من لی غیرک...

سلام خواهر

ان شاالله همه چی حل می شه

شما هم دوست داشتی برای ما دعا کن

 

پاسخ:
حتما
14 Ordibehesht 95 ، 22:42 raha ــــــــ
سلامــــ
عزیزم شما هم لینک و دنبالی....
وبت فوق العادس
14 Ordibehesht 95 ، 23:04 raha ــــــــ
منمـــــ امتحانات نهایی دارمــــــ...
دعا کنید برام....
پاسخ:
لطف میکنی
18 Ordibehesht 95 ، 12:54 محمد محبی
خدایا تورو به بزرگیت قسم همه بچه هارو تو امتحاناتشون موفق بگردان
پاسخ:
ممنون از دعای خیرتون
22 Ordibehesht 95 ، 18:36 رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
موفق باشی
پاسخ:
ممنون عزیزم
25 Ordibehesht 95 ، 13:44 زائر بارانی
موفق باشین :)
پاسخ:
ممنون
موفق باشی رفیق :)
پاسخ:
مرسی دوستم
13 Khordad 95 ، 13:37 رافضیــة ...
سلام بانو

موفق موفق باشی:)
پاسخ:
ممنون
13 Khordad 95 ، 18:57 مادر شهید
ما که میخواستیم خوب بدیم اما نشد حالا مقصر کی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الله اعلم خداوند همه ی طراحان رو یک عمر با عزت بده واسه اینکه هر چه کردند به سرشون بیاد بلند بگین امین
پاسخ:
آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
ممنون سرزدی..توکه همه امتحانات رو خوب دادی؟نامرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی