👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

حتما بخونید

Sunday, 5 Ordibehesht 1395، 02:53 PM



پسره تو دانشگاه جلوی یه دختر رو گرفت و گفت:
خیلی مغروری ازت خوشم میاد، 
هرچی بهت آمار دادم نگاه نکردی ولی چون خیلی ازت خوشم میاد من اومدم جلو خودم بهت شماره بدم باهم دوست شیم !!!!!!! 

دختره گفت:شرمنده نمیتونم،
من صاحب دارم !

پسره که از حسودی داشت میترکید گفت:
خوشبحالش که با آدم باوفایی مثل تو دوسته !!!!!!!

دختر گفت:نه خوشبحال من که یه همچین صاحبی دارم.

پسرگفت: اووه چه رومانتیک،
این خوشگل خوشبخت کیه که این جوری دلتو برده؟
عکسشو داری ببینمش؟

دخترگفت: عکسشو ندارم خودم هم ندیدمش اما میدونم خوشگل ترین آدم دنیاست!!!!

پسره شروع کرد به خندیدن و مسخره کردن....
گفت: ندیده عاشقش شدی ؟
نکنه اسمشم نمیدونی ؟

دختره سرشو بالا گرفت گفت: آره ندیده عاشقش شدم!!! 
اما اسمشو میدونم...

اسمش ((مهدی فاطمه)) ست
دوست مهدی با نامحرم دوست نمیشه........!!!!!

موافقین ۴ مخالفین ۰ 95/02/05
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۶)

05 Ordibehesht 95 ، 14:56 سیّد محمّد جعاوله
چه عجیب
پاسخ:
چی عجیبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
05 Ordibehesht 95 ، 15:19 سیّد محمّد جعاوله
مکالمه عجیب
و این آقا مهدی 
14 Ordibehesht 95 ، 23:09 raha ــــــــ
عالی بود....
فوق العاده بود....
محشر بود......................
ای کاش بعضی از دخترا ارزش خودشونو میدونستند....
وبعضی از پسرا هم...
پاسخ:
ممنون
25 Ordibehesht 95 ، 13:41 زائر بارانی
چه جوابی....

پاسخ:
.....
28 Ordibehesht 95 ، 09:22 محمد محبی
واقعا زیبا بود احسنت
پاسخ:
خواهش میکنم
++
پاسخ:
.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی