👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

خدایا برای دلم امن یجیب بخوان

Friday, 3 Ordibehesht 1395، 12:33 PM

 

التـــــــــــــــــــــــــــماس دعا مخصوص......

موافقین ۴ مخالفین ۰ 95/02/03
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۷)

03 Ordibehesht 95 ، 13:45 سیّد محمّد جعاوله
التماس دعا
03 Ordibehesht 95 ، 14:32 رفیق خاموش
الهی العفو


سلام :در پناه خداوند منان همیشه سلامت و شاد باشید:)
پاسخ:
ممنون
03 Ordibehesht 95 ، 23:29 یا فاطمة الزهراء
چه عکس خوشگلی :)
خدا کنه همه مون آمرزیده شیم 
پاسخ:
الهی آمین
خدایا همه مارو ببخش و بیامرز
04 Ordibehesht 95 ، 19:26 Lady cyan ※※
هییییییی
14 Ordibehesht 95 ، 23:10 raha ــــــــ
خدایا...
پشت دیوار گناهانم بنویس جوانی...
یا ستار العیوب....
پاسخ:
شرمم میدهد از جوانی ب ام علی اکبر که بگوییم خدایا جوونی کردم
28 Ordibehesht 95 ، 09:26 محمد محبی

بیائید دعاهایمان را با این فرمول کادو پیچی کنیم :

صلوات + دعا + صلوات

پاسخ:
حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی