👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

شرمندم آقا

Wednesday, 25 Farvardin 1395، 10:15 PM

 

چندگاهیست وقتی می گویم:

«اللهم کل لولیک الحجة بن الحسن»

با آمدن نام دلربایت دلم نمی لرزد

چندگاهیست وقتی می گویم: «صلواتک علیه و علی آبائه »

به یاد مصیبتهای اهل بیتت اشک ماتم نمی ریزم

چندگاهیست وقتی می گویم: «فی هذه الساعة»

دگر به این نمی اندیشم که در این ساعت کجا منزل گرفته ای

چندگاهیست وقتی میگویم: «و فی کل الساعة»

دلم نمی سوزد که 

(حتما بقیه اش رو بخونید)ممنــــــــــــــــــتون

 

 

 

همه ساعاتم ازآنِ تو نیست

چندگاهیست وقتی می گویم: «ولیا و حافظا»

احساس نمی کنم که سرپرستم، امامم، کنار من ایستاده و قطره های اشکم را به نظاره نشسته است

چندگاهیست وقتی می گویم: «و قائدا وناصرا»

به یاد پیروزی لشکرت، در میان گریه لبخند بر لبم نقش نمیزند

چندگاهیست وقتی می گویم: «و دلیلا و عینا»

یقین ندارم که تو راهنما و نگهبان منی

چندگاهیست وقتی می گویم: «حتی تسکنه أرضک طوعا»

یقین ندارم که روز حکومت تو بر زمین، من هم شاهد مدینه فاضله ات باشم

چندگاهیست وقتی می گویم: «و تمتعه فیها طویلا»

  به حال آنانی که در زمان طولانی حکومت شیرین تو ،طعم عدالت را می چشند غبطه نمی خورم

 

اما چندگاهیست دعای فرج را چندبار می خوانم

تا هم با آمدن نامت دلم بلرزد، هم اشکم بریزد، هم در جست و جویت باشم،  هم سرپرستم باشی،  هم به حال مردمان عصر ظهور غبطه بخورم وهم احساس کنم خدا در نزدیکی من است...

 

و باز هم با شرم می گویم : اللهم عجل لولیک الفرج

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ 95/01/25
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۹)

سلام
وبت عالیه
به وب منم سر بزن
اگه دوس داشتی سایت زیر رو لینک کن عزیزم. ممنونم
arcashop.ir
25 Farvardin 95 ، 22:16 فآطمهـ تنهآ
#اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
.....
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
.....
26 Farvardin 95 ، 22:55 رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
.....
27 Farvardin 95 ، 12:40 خانوم فیروزه ای ...
عالی بود
پاسخ:
ممنون
28 Farvardin 95 ، 11:40 علی فرهمند
خیلی زیبا

شما رو دنبال میکنم
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
29 Farvardin 95 ، 15:05 یا فاطمة الزهراء
اللهم عجل لولیک الفرج

ان شا الله جزو سربازان باشیم :) 
احسنت و لایک :)
پاسخ:
ممنون
01 Ordibehesht 95 ، 20:05 محمد محمدیان
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

میلاد حضرت علی ( ع ) و روز پدر بر شما مبارک .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی