👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

«اللهم نشکو الیک غیبت ولینا»

👧دختـــــــــر لبخند خـداست👧

خدای من
• این روزها بیشتر حواست به من باشد
• می گویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است.
• حواست باشد من شکست نخورم
• من هنوزهم تورا به نام <قاضی الحاجات>می خوانم
• خدای خوب من....برای دلم امن یجیب بخوان


الهی و ربی من لی غیرک..
خدایا جز تو کسی رو ندارم


اَللّهُمَ عَجّل ولیکَ الفَرَج




حداقل روزی یک صفحه قرآن برای دل خودت بخوان!!!
خداوندا در این راه همراهم باش همچون همیشه!

حالم...

Tuesday, 18 Esfand 1394، 10:10 PM

حالم گرفته ازین شهر شلوغ

با ادم هایی ک همچون هوایش ناپایدارند!

گاه انقد پاک ک باورم نمیشود!

کاه انقد الوده ک نفسم میگیره!

آقاجون دلتــــنگتم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ 94/12/18
دختــــری از تبــار فاطمه

نظرات  (۱۰)

18 Esfand 94 ، 22:11 abolfazl ::
لایک
پاسخ:
....
19 Esfand 94 ، 11:10 رفیق خاموش
اللهم عجل لولیک الفرج


پاسخ:
آمین
19 Esfand 94 ، 17:34 فاطمه نظری
:)
20 Esfand 94 ، 06:12 خانوم فیروزه ای ※※
عالی بود :)
پاسخ:
ممنون
20 Esfand 94 ، 20:18 رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
همچنین
20 Esfand 94 ، 22:58 مریم y.
ههیی چی بگم ... که....
پاسخ:
......
21 Esfand 94 ، 16:55 آمنه هنرمند
اللهم عجل لولیک الفرج...
22 Esfand 94 ، 17:45 خانوم فیروزه ای ...
دنبالی :)
پاسخ:
ممنون
24 Esfand 94 ، 07:21 ابوالفضل نخعی
+
28 Ordibehesht 95 ، 09:36 محمد محبی
کافیست به غربت امام زمانت (عج) یک لحظه...فقط یک لحظه فکر کنی...

دلیل محکم پیدا کن برای اشکهای گرانبهایت...نگذار بی بها...هدر شوند...

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی